pondělí 19. listopadu 2018

Srdečně vás vítáme .....

Cizinu nejlíp poznáte s tamním místňákem. Můj místňák je Venus, studovala v Polsku a v Čechách sjížděla Berounku - je vlastně hodně akční. Hlavně ale žije v Quitu takže mi dala spoustu dobrých rad a kontaktů.

Ekvádor je nejbezpečnější latinskoamerická země ...

"Tady je to v pohodě, tady se radeji nepotulujte, ta čtvrť támhle, tam i kdybyste věděli kam, jako že nevíte tak taky nechoďte. Jiná města jsou bezpečná, ale tady v kapitolu je prostě hodně migrantů z Venezuely a Kolumbie a do práce se jim moc nechce". Jo, TomiJo by plesal radostí i v latinské americe se řeší téma migrace.

Naše Ecuadorská rodina

Venus bydlí na okraji Quita v krásném vnitrobloku se zahrádkou jako z pohádky. Krásu ještě víc umocnila přítomnost kolibříka..Toho jsem na živo viděl poprvé! Byl rychlejš fotograf takže fotka nebude.

Venus rodina se každou neděli schází na rodinný oběd a pokaždé vaří někdo jiný. Dneska jsme hosté ...a mastršéf je pan domácí - prý vaří 1x ročně ;)) máme prostě kliku. 

Teta pronesla modlitbu ve španělštině. Konec jsem poznal snadno, amen je naštěstí ve všech jazycích stejný. ;) Ale abych to nezlehčoval, bylo to celé moc příjemné.

Hip hip ..hop 

Že je Venus celebritou Ekvadoru jsem zjistil až po obědě. Já jsem spíše na rock, ale jestli máte rádi hiphop tak si zagooglete Rima Roja en Venus Hip Hop ... a napište mi jestli je dobrá i na evropské poměry. Já tomu rozumím jak koza petrzeli, pardon.. lama kukuřici".

a abyste měli to správné měřítko kvality tak vám na závěr postu také něco zarýmuju...

zacatek vejletu 
jsme Qiuitu
zijem si tu jak
vepři v žitu
jenom to em há dé
reknu ti kámo
pochopit ji 
to fakt  
neni mi dáno 
Zejta si dame 
trip na Basiliko
vemu si plašténku
ať suchy mam triko
joo triko 
jeeeeee :)) 

laťku sem nastavil na suteren takže překonat mne bude snadné;))



Žádné komentáře:

Okomentovat

Ostrovy

Vyrážíme na San Cristobal, ostrov lachtanů a modro a červeno nohých ptáků (bohužel v CZ nevím, anglicky jsou Blue foot Boobies ..)